يکشنبه ۴ آذر
همنفسنبود شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۴۳۴۹۸
بازدید : ۳۸۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
همیشهعاشقتچهسوددلتکههمنفسنبود
مرابجزنگاهتومگردگرقفسنبود
توخواندهایدمیفقطمرابهچشمعاشقی
کسیدگربجزتواممگرکهدستسرسنبود
بدانکهگرموعاشقمولیتوسردچون.یخی
توباورتنمیشودکهعشقمنهوسنبود
دویدهامچهسالهاکهکامدلبگیرمت
رسیدهامولیچهسودمرادگرنفسنبود
بیادمیبخوانمرابهعشقوراستی
کهدرسرایسینهامبجزتوهیچکسنبود
دگرچهخستهگشتهامتوعهدبردهایزیاد
صدایمنکهمیرسیددلتودادرسنبود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.