جمعه ۱۸ آبان
شعرهایم را نمی خوانی... شعری از زهرا احمدی (سلدا)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۴۳۴۷۳
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر زهرا احمدی (سلدا)
آخرین اشعار ناب زهرا احمدی (سلدا)
|
برایت مینویسم شعرهایم را نمی خوانی
به پایت منتظر هستم ولی شاید نمی دانی
منم اینجا که با یادت هم آغوشم و باز امشب
برایت فال می گیرم بفهمم تا که می مانی
چرا اینگونه بی تابم چرا دزدیده ای خوابم
چرا حس می کنم شاید مرا از خویش می رانی
منِ ساده به یادت زنده ام باید که برگردی
ولی افتاده ترسش بر تمامم که پشیمانی
نفسهایم نمی آید مرا کشت استرسهایت
دلم در دل نمی گنجد وجودم شد پریشانی
بیا تا من شبی آرام گیرم در کنار تو
بس است این غصه هاو گریه هاو شک و ویرانی...
سلدا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.