جمعه ۲ آذر
عشق گاهی این چنین هم میزبانی می کند شعری از عبادی بابی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۳۴ شماره ثبت ۴۳۳۴۹
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب عبادی بابی
|
یاد تو در من شدیدا حکمرانی می کند
خاطرم با خاطرت هر شب جوانی می کند
هیچکس اینجا کفیلی بر من در مانده نیست
پاسخ ارنی من را لن ترانی می کند
هر که را دیدم فتاده در دلش شریان عشق
چند روزی بهر مردن زندگانی می کند
کهکشان عشق گویا منطقش دیوانگی ست
کوی عشق انجا نشان از بی نشانی می کند
خاطرت دیشب نشت اندر بر تنهایی ام
افرین بر یاد تو با من تبانی می کند
سر به دار و دل به یار و تن به اقلیم فنا
عشق گاهی این چنین هم میزبانی می کند
سر به دار و دل به یار و تن به اقلیم فنا
عشق گاهی این چنین هم میزبانی می کند
سعید عبادی,,ش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.