جمعه ۲ آذر
اعدام شعری از پگاه بنوان
از دفتر عبور نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۵۴ شماره ثبت ۴۳۲۲۶
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب پگاه بنوان
|
چه باشکوه میروی
به درگاه شهری که نمیخواهدت
آماده ات خواهند کرد
روی تخته سنگی
برای اعدام
و تو جیغ میزنی
" به رنگهای دم صبح سوگند
من به اشارتی ایمان میاورم
به دستانی که نمی بخشند "
نخواهند بخشید
جان گرفته
درس است
می ماند
و تو نه تا ابد
.
.
نگاه میکنی
به اجبار خفته در نگاههای سرد
برو
به انتهای راه...
بخوان
تمام شعرهای روی دیوارهای شهر
و بی سبب بخند
به زانوان خویش
- کمی خمیده است -
به کودکی
که روی پله ای نشسته است
و با شکوهتر ازین قدم گذار
به شهر گریه های دور
به شهر مردمان بی دلیل
که روی تخته های قلب خویش
دوباره تکه تکه ات میکنند
p,benvan
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.