شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: اگر زشتی – اگر زیبا
تقدیم به: ط- س
**
اگر زشتی – اگر زیبا
دلم میخواهد – تو تنها
نمی دونم – واسه چی
پسند کرده – تورا تنها
**
اگر زشتی – اگر زیبا
پسند افتاده ای ما را
پسند این دلم – تنها
پسند ه این دل تنها
**
اگر پیری – اگر رعنا
تویی رعنای من تنها
اگر عیبی – اگر حسنا
تو را می خواهد ش تنها
**
نادیده عاشقت شدم
نا خوانده طالبت شدم
آهسته عاشقت شدم
آهسته طالب ت شدم
**
چشمت – پسند چشم من
رخت پسند این دل من
مهرت نشسته در دل من
عاشقت شده این دل من
**
گفتی چه مهرم میکنی
پیشکش چشم میکنی
گفتم ندارم – هیچ ه هیچ
گفتی که هیج مهرم کنی
**
گفتم که قلبم مهر تو
پیشکش این چشم تو
گفتم به جای مهر تو
قلبم بود که مهر تو
**
طوبی بهشتی او تویی
تو خود که کافیم تویی
تو ماهیی در چشم ه من
تو آیین و مهرم تویی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/26- بدیه- ناتمام- تقدیمی-ه بدل از کسره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.