هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: دلبسته ام دلبسته- دلم به تو وابسته
تقدیم به: بانوی ط-س( طوبی)
**
دلبسته ام دلبسته- دلم به تو وابسته
نمی تونم بشم من – دیگه از تو گسسته
نمی دونم که دیگه- باور داری که یانه
شدم به مهر حرفات- وابسته ی وابسته
**
چه زود کردی مراتو- اسیر دست خودت
چه زود کردی مراتو- که پیر چشم خودت
چه زود کردی مرا که رام دست خودت
چه زود کردی مرا- که اسیر چنگ خودت
**
نه راه پیش دارم- نه راه پس دیگه
نه حال خویش دارم- نه حال کس دیگه
نه عشق خویش دارم – نه عشق کس دیگه
نه میل خویش دارم- نه میل کس دیگه
**
خو کرده ام به به دونه های دست ت
خو کرده ام – به چشم های مست ت
خو کرده ام به ناز های دست ت
خو کرده ام به این قفس تودست ت
**
چه زود کردی مرا به دام خودت
چه زودکردی مرا در هوای خودت
چه زود کردی مرا غلام خودت
چه زود کردی مرا اذان خودت
**
می خواهی برو من منتظر می مونم
منتظر اومدن دوباره ات می مونم
من عاشقم تو کوچه های عشق م
در کوچه ها منتظر اومدنت می مونم
**
چه زود کردی مرا مجنون خودت
چه زود کردی مرا مغلوب خودت
چه زود کرد مرا مجنون خودت
چه زود کردی مرا مجذوب خودت
**
تو برکه های یخی تو دستم گرفتی
در کوچه های تاریکی دست منو گرفتی
من مونده بودم میون - سوز و سرما
تو بودی که سوز وجودم گرفتی
**
داشت دوات قلم م ته میکشید
امید از کوی دلم - پر میکشید
داشت تمومم میشد -ترانه هایم
داشت دلم به پوچ پر میکشید
**
من عاشقم تو کوله بار عشقی
من قلم م- تویی دوات عشقی
من سفرم – تو ساربان عشقی
من حضرم – تو جامه دارعشقی
**
من زنجیرم – وصل عشق توام
من اسیرم- در ید ه دست توام
من ذاکرم- تسبیح دست توام
من شاکرم – شاکر دست توام
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/23- بدیه – ناتمام- تقدیمی