شنبه ۳ آذر
زمان شعری از فریبا مُطاعی
از دفتر خوان ِ دل (2) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۹ شماره ثبت ۴۲۵۹۸
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فریبا مُطاعی
|
زمانی
به فرزند شیطان
با احترام می گفتند:
آقازاده
شیطان ِ بزرگ گرگ شد
حال
آقازاده ها
گرگهای محترمی هستند
در آینده
گرگ زاده ها
عاشقانه
دنیا را می دَرَند
***
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.