سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 6 تير 1403
    20 ذو الحجة 1445
      Wednesday 26 Jun 2024
      • روز جهاني مبارزه با مواد مخدر
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۶ تير

      رباعی

      شعری از

      محسن نادری(نادری)

      از دفتر رباعیات نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۴۲۵۳۶
        بازدید : ۴۱۴   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محسن نادری(نادری)
      آخرین اشعار ناب محسن نادری(نادری)

      بادی   بوزید   و  بذری   از   شاخی    برد
      وانگه به تن    خاک   شد  و   ابی   خورد
      نوری به تنش خورده و شد میوه به دست
      از دست به دل رفته و  در  خاک  نشست
                            ***
      دلشاد   چه پیر   و  چه جوان خوش باشد
      هم بربط  و  هم  صوت اذان   خوش باشد
      هرگز   تو   مخور   حسرت   این   دنیا   را
      دنیا   بخورد   حسرتمان     خوش    باشد
                           ***
      صد  اخم    نیرزد   به    لب   خندانی
      این چند   صباحی   که زمین مهمانی
      لب را    بگشای    دندان   به    دهان
      چون پسته ی سر بسته مکن زندانی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0