جمعه ۲ آذر
عشق شعری از محسن نادری(نادری)
از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۶۰۹۹۲
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محسن نادری(نادری)
آخرین اشعار ناب محسن نادری(نادری)
|
عشق چیست؟
غم و اندوه و یا شادی و شوق؟
گرم آغوش و یا سردی هجــر؟
تو چه از عشق توقع داری؟
تو هم از سردی این رابطه ها بی زاری؟
عشق یعنی غم و اندوه
و گاهی شادی!
عشق گاهی قفس و
گاه خود آزادی
عشق یعنی سفر دور و درازی که ندارد پایان
عشق نزدیکی و وصل است
گهی هم هجران
گاه هم عزم سفر نیست و
معشوق اینجاست
عشق گه کینه و زشتیست
گهی هم زیباست
عشق در توست
تو می دانی او
نه من و زاهد و ساقی و نه تسبیح و سبو
عشق چون آب روانیست
که ظرف دل تو شکل به آن می بخشد
گل و یا خار؟
بگو چیست ثمر از گل تو؟
تو اگر تنگ دلی عشق کجا و دل تو...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجه شما | |
|
درود عرض ادب خدمت جناب استکی عزیز مرحمت فرمودید | |
|
عرض ارادت به جناب یونسی گل شما لطف دارید جناب هیچکی مثل شما درون و نمی بینه 🌷💮🌷💮🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارعالی