شنبه ۳ آذر
سهم من و تو شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ ۰۶:۰۴ شماره ثبت ۴۲۵۰
بازدید : ۱۲۷۲ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
کار درمان از تو وُ احوال بیماری ز من یاد آن چشمت همیشه در پرستاری ز من
وامصیبتها زنم گر باز سازی زلف خویش بند آن زلف از تو وُ میل گرفتاری ز من
دوش در خواب و خیالم آمدی بوسه زنان خواب شیرین از تو وُ دوری ز بیداری ز من
بوسه ای را کن طلب واندر عوض جانم بگیر این طلبکاری ز تو ، یک جان بدهکاری ز من
چشم مستت می کند صد رخنه در هر توبه ام مستی چشم از تو وُ انگ گنهکاری ز من
نیست بی زاری دمی بی روی تو در این سرا از جهان بی روی تو دوری و بیزاری ز من
گویدم هر دم صدایی که رسد ایام وصل پاسخ نه گفتن از تو ، این خوش انگاری ز من
ساقی از اینجا برو ، حاجت چه می باشد به تو مستی از چشمان مستش هست و می خواری ز من
نا رضا باشم نیاید گر مرا وصلش به دست این دریغ حسن از تو نابهنجاری ز من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.