سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: من بی هوس می خوام تورا
تقدیم به:م- آ
**
با خوب وبدت می خام ترا
خوب وبدت می خام ترا
میگی که پیر و خسته ای
همین گونه می خام ترا
**
گیس ه سیاه من نمی خام
چشم ه سیاه من نمی خام
رخ ه زیبا من نمی خام
شوخ وبلا من نمی خام
**
گیسو طلای من تویی
عشق و بلای من تویی
اگرچه گیس تو سپید
ولی گیس هوای من تویی
**
با غ هوس بسیار دیده ام من
تیر هوس بسیار خورده ام من
طعم هوس بسیار چشیده ام من
راه هوس بسیار رفته ام من
**
جسم ه تورا نمی خوام
چشم ه تورا نمی خوام
عیش ه تورا نمی خوام
هم خوابی یت نمی خوام
**
من بی هوس می خوام تورا
گرم نفس می خوام تورا
من با قلب م می خام تورا
از ته قلب می خوام ترا
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/4- بدیه- ناتمام- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.