سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        مرثیه غزل

        شعری از

        امیر یزدی (انار)

        از دفتر من یک انار هستم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۲۵ شماره ثبت ۴۲۳۷۲
          بازدید : ۴۹۶   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امیر یزدی (انار)
        آخرین اشعار ناب امیر یزدی (انار)

        در سوگ اعظمت و...
        غزل گریه می کند
        مفعول و فاعلات و فعل گریه می کند
        هر ساله روزهای محرم که می شود
        آقایـمان نشـسته به تـل گریه می کند
        آوارگان عشق شمایند بی گمان
        جمعیتی که روی گسل گریه می کند
        منظومه را به هم زده مظلومیت حسین!
        خورشید دم گرفته ُ زحل گریه می کند
        آقا تو کیستی که جهانی تمام قـد
        در چهارسوی بین ملل گریه می کند
        عیسی اگر که ناله کنت گشته دم به دم
        آدم به عشقتان ز ازل گریه می کند
        دلهای ما حسینه داغ قاسم است
        جایی که مرگ‌‌ مثل عسل گریه می کند
        از عاشقان و سینه زنانت که بگذریم
        زنجیر و سنج و طبل و کتل گریه می کند
        حی علی الفلاح اذان روضه خوانده است
        حی علی ی خیر عمل گریه می کند
        (باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است؟ )
        دارد خدای عَـزِّوَجَـل ...
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ۲۲:۲۲
        صل الله علی اباعبدالله الحسین و اباءه و امهاته و اخواته و اولاده و اهل بیته و اصحابه و زواره اجمعین فی کل دقایق واللحظات خندانک خندانک خندانک


        سلام

        دلسروده ی ارزشمندی ست زنده باشید و سرافراز
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0