هزارو یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: برو باهرکه خوشی خوش باش
تقدیم به:ب-ت
**
برو باهرکه خوشی خوش باش
برو از کوچه دل م دور باش
برو از حال زار من دورباش
برو با حال و هوای خود باش
**
برو پی عشوه گری چشم خودباش
برو پی کسب و کار خود باش
برو از پی خواسته های دل خودباش
برو از پی آشنای دل خود باش
**
برو دل مرا به حال خود بگزار
برو مرا حال مرا به حال خود وا بگزار
برو و این حال وهوا را به حال خود وابگزار
برو واین سوختنم به حال خود وا بگزار
برو پی حال خوت -کار خودت
برو پیش عشق خودت – یار خودت
برو پی هوای چشمان خودت
برو پی شکارفردای خودت
**
دیگه حرفها بین من و تو تموم شده
دیگه رنگ صفا بین من و تو تموم شده
دیگه حرفی برای گفتن ما که نمونده
دیگر راه برای رفتن ما که نمونده
که دیگه پایان یک ره من تو رسیده
دیگه بین من تو به آخرش رسیده
که راه ما به بمبست ش رشیده
دیگه حرفها بین من وتو به آخرش رسیده
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/87/26- بدیه – ناتمام- تقدیمی