شنبه ۳ آذر
یک اشارت ز تو شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۴۲۱۹
بازدید : ۱۰۸۸ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
یک اشارت ز تو در کشتن من بسیار است پیش چشمان تو هر تیر و کمان بیکار است
عاشق روی تو از جلوه ی مه بی خبر است ساکن کوی تو از باغ ارم بیزار است
جلوه ی حسن تو بر جمله جهان فخر فروش من و اوصاف تو تا کار زبان گفتار است
دلم از دیدن آن روی کجا خسته شود! که همه لذت آن منظره در تکرار است
بحر چشمان تو زآنروز که دیدیم به چشم دل به دریا زدنم مقصد هر کردارست
تا سر زلف بلندش نه بگیرند به دست کی بفهمند که چوون این شب هجران تار است
جز به سوی تو نشد این دل آشفته ی ما دل ما را ز شدن در ره دیگر عار است
چوون رضا گردم و این نیست میسر به فراق تا ز هجران تو در سینه ز غم آثارست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.