يکشنبه ۲۷ آبان
ارتفاع خمیازه ها ! شعری از مسعود احمدی
از دفتر خمیازه های شبانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۴۲۰۵۸
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۷۹
|
آخرین اشعار ناب مسعود احمدی
|
به کابوس هایم سری بزن امشب !
با کدخدای دلت ساخته ام !
بلندترین مناره ی عشق را
بخاطرت دزدیده ام
چاله ای مهیا کن !
دروغ می گویند کتابها !
آسمان رنگ دیگری ست
هر جا که تو باشی !
بیا و تب کن _امشب_
در آغوشی که
سالهاست
برایت مرده است !
کابوس هایم را سری بزن امشب !
سفر کن
بر مردی که از اسب افتاده است !
بیا و خلاص کن مرا
از کابوس هایی که این بار
اسب های آبی را
به جانم انداخته !
من
از ارتفاع خمیازه ها
ترسیده ام !
۵مرداد مسعود احمدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.