شنبه ۳ آذر
شعله ی سوزنده شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۴۱۹۰
بازدید : ۱۲۶۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
تا فهم کنی ساده ز کیفیت نوشم جویا شو چه سان دوش کشیدند به دوشم تا درک کنی نکته از آگاهی نغزم هشیاری دل بین که چه سان کرده به هوشم
تا لمس کنی داغ دل غمزده ی ما انگشت بزن بر دل و این خون ِ به جوشم
تا نکته بَری سهل از این رونق طبعم بازار دلم باز و خودم باده فروشم
گویند غم عشق نهان کن به دل خویش بر پنبه چسان شعله ی سوزنده بپوشم؟
ماییم و بسی قصه ی ناب از غم این عشق افسوس که از این غم طوفنده خموشم
پندم مده ای ناصح و کوتاه سخن کن این پنبه نبینی که ز عشقست به گوشم؟
از حال رضا نزد تو یک نکته بگویم در توبه بسی سست و به میخانه به کوشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.