شنبه ۳ آذر
شبنم فکر شعری از فریبا مُطاعی
از دفتر خوان ِ دل (2) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۴۱۸۲۲
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب فریبا مُطاعی
|
سکوت زیبا
لالایی طبیعت شد
در لباس رؤیاییِ
نقره فام دریاچه
طبیعت
خوش بخواب
تا سَحَر زندگی
***
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.