جمعه ۲ آذر
راز عشق شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۴۱۳۹۳
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
چه میشود اگرم لحظه ای تو را دیدن
که تا به چشم ببینی تو زنده گردیدن
هر آن زمان که کنم آرزوی لبخندت
به غنچه مینگرم وقت باز گردیدن
لبان غنچه تو باز کی شود؟ که صبا
گره ز غنچه گشاید به وقت بوسیدن
مرا ز عشق تو دیگر نبوده است پروا
بیار رخ که نشانت دهم پرستیدن
ز حال دل چو سرشکم کند حکایتها
عجب زمانه ای باشد، سرشک و خندیدن
ملامتم ز چه رو میکنند این یاران
چه مشکل است ملامت ز دوست بشنیدن
چه بارها که به خود من زدم نهیب از دل
خجالت است سرِ پیری عشق ورزیدن
بر آفِتاب اگر در توان کنی مسدود
از عاشقان نتوان راز عشق پوشیدن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.