دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
به نام مِهرآفرین
1-تابستانِ بیتابِ قلبم،
وقتی از چشمانت ،
اختیارِ تام میگیرد....
در سایۀ رعنایِ تبریزیت،
در گهوارۀ آغوشِ پاییزیت،
آرام میگیرد......
*******************
2- ای مظهرِ تعادل
ای باعثِ تکامل
ای نورِ مهربانت،
گنجینۀ تعامل
******************
3-جوانۀ زیبای ماه میزانی
دایم از مِهر، غزل میخوانی
وقتی از دلتنگی تبدارم
دوای مرداد ِمرا میدانی
آرام میشود بیقراریها
در قلبِ جزیرۀ مرجانی
********************
4-دلبستۀ مِهر شد،
جوانۀ وجودم،
بدونِ آغوش مهربانش،
در تاریکیِ خاک
دفن خواهد شد
تار و پودم ....
******************
5-دلتنگی ،بیراهه ای بی انتها
از هر راه که میروی
جایی لحظه ای به آن میرسی....
مه ناز نصیرپور
بیست و پنج شهریور نود و سه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.