دوشنبه ۵ آذر
تجسم سرد شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۴۱۳۰۴
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
حرفی برای گفتن باقی نمانده انگار
رفتم که برنگردم شاید دوباره اینبار
در کوچه های خلوت پیدا شود محبت
ازمن عبور کردی بی لحظه ای خبردار
دردم اگر بدانی از فصل دل بخوانی
می شد بهار باشی در باغهای بی بار
يك فاصله ست هر بار در بين ما به تكرار
اصرارِ من كه هستم از سوي توست انكار
گویا همیشه دیدی مردی که خسته بودم
ازچارچوب ذهنت بد داوری تو بردار
اما اگر نبودم غیر از تجسمی سرد
لطفن برای روزی این نامه را نگهدار
محمدمحسن خادم پور- 1392
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.