شنبه ۳ آذر
حس ارامش شعری از اکرم ابراهیمی(هیما)
از دفتر حرف دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۴۱۱۵۲
بازدید : ۵۷۱ | نظرات : ۶۶
|
دفاتر شعر اکرم ابراهیمی(هیما)
آخرین اشعار ناب اکرم ابراهیمی(هیما)
|
در حوالی احساسم
بیا .... تو
با گام های مردانه ات
و مرا ببین..
در زیر باران اشگ هایم
در تنهایی ام
بیا ... ارام ارام
قدم بگذار
و فاصله هارا
یک به یک بردار
قلبم را تسخیر کن
با نگاه مردانه ات
و بگذار شانه های تو
مرا مجاب کند
وتسکینم دهد
تا حس کنم
تمام دنیا را دارم
در همین یک وجب
شانه های تو...
وارام گیرم
انقدر ارام
که دیگر به هیچ
ارامبخشی
نیاز نباشد
میخواهم
چشمانم را ببندم
حس کنم
بودنت را...
اخر شانه های تو
امن ترین جای دنیاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.