يکشنبه ۴ آذر
(( با تـــرانـه )) شعری از وحیدی ( شيرازی)
از دفتر تـرانـــه هـا نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۴۱۱۵
بازدید : ۱۱۰۶ | نظرات : ۶۳
|
دفاتر شعر وحیدی ( شيرازی)
آخرین اشعار ناب وحیدی ( شيرازی)
|
(( با تـــرانـه ))
خــلاف عــافيــــت دارم بهــــــانـه بهـانه در خـور و خـورد شبـــانـه
ز بــس ايـام شـــادى زد فســــانـه نمـــانـده از مـن غـافـــل نشـــانــه
ز غفلـت شـد تمـام لحظـه ام هبـط
بســـوى مِتـــرَكى خــاك گـــــرانــه
خـــرابـم در هــواى بـاغ و بـــزمى
ز بيهــوشي زنـم صـدهـا گمـــانــه
فسـوني در ازل زد مطـــرب مسـت نـمي دانـم چـو شـد عمـرم خـرابـه
كه ناگـــه خيـــزشي آمـد سحــرگه
بسـمت گنبد مينا نگاهـم با تــرانه
به صـف هـايى مـلايـك در دعــائى
كه يا رب بيــدار شــد اين خطـائى
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.