يکشنبه ۴ آذر
پاییزان شعری از هانیه بانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ۲۱:۴۹ شماره ثبت ۴۰۹۹۸
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب هانیه بانشی
|
پاییزان است
برگها از نغمه ی آزادگی در هوا می رقصند
در زمین خیس تر آزادگان می میرند
زمین هم از وجود برگها خوشحال است
چون از این سوزش پتویی دارد
باد هم آرامشش پایان یافت
در نگاه خیس دستان چوب
فارم از سکوت و غرش ترسناک اش
لنگ لنگان قدمی برمی داشت
زوزه هایش دم دمک می پیچید
چون پر پرواز باد در دلم می لرزید
باز باران آمد و حال خزان
شادی باران و رقص آدمان
با قدم های خزان و دل برده ی عشق
رقص برگها و چتر عاشقی
همدمی ست برای عاشقان
خزان است و بهار عاشقی
خزان است و بهار عاشقی
پرواز رویا
شور و عشق از باد و باران
همدمی ست برای دلخوشی
خزان است و بهار دلخوشی
خزان است و بهار دلخوشی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.