جمعه ۲ آذر
قضاوت شعری از نگار سید عباسی
از دفتر مشرق خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۷ شماره ثبت ۴۰۷۸۸
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۶۲
|
آخرین اشعار ناب نگار سید عباسی
|
فهم آدمی
در بن بست نگاهش
زندانیست!
قضاوت
از چشمانش
جاریست!
حال بی تابی های
مرا قضاوت کن...!!!
نگار سید عباسی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.