جمعه ۲ آذر
شعر سپید من شعری از رحیم نیکوفر ( آیمان )
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ۲۲:۳۰ شماره ثبت ۴۰۶۹۶
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
زیباترین شعر سپید من
مژگان سیاه تو بود .
خبرت شد ؟!
چه زود مو سفیدم کرد !
من هنوز ،
یاد دارم آن شعر را .
روز تا دم غروب
خزیدم در چمنزار خیال
کنار لا لایی جوی ،
نگاهم خیره به آسمان گشت .
لحظه ای نسیم ،
زیباترین پیراهنش را
بر رویم کشید
و من ،
در رویای شیرین تو غرق شدم .
یادم هست
که آوای عاشقانه ی جیرجیرکی نه عاشق ،
بیدارم ساخت
و آنجا بود که روشنایی ،
آرام آرام به خواب رفت .
و من از ،
برکه ی زلال دل سرودم
و نسیم با آواز خود
تصویر ماه را
در دل برکه رقصاند .
زیباترین شعر سپید من
سنگ تو بود که من ،
هردم به سینه میزدم
و با شوق می خواندم ...
آن دم که دل حریم یار شود
عشق ،
بال پرواز را بر دوش می نهد .
کاش جیر جیرک ،
در دل برکه نمی پرید .
لعنت به آن دل سنگش ...
لعنت ...
(نیکنام) شهریور 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.