سلام گرامی دوستان میدونم که دیره برای این شعر و وقتش میلاد آقا بوده ولی برای نقد شما عزیزان که دیر نیست و البته جمعه هم هست میذارم که امیدوارم بابی باشه برای بر آورده شدن آرزوی همه منتظران که ظهور حضرتش هست
به هر حال...
آمدی محو تماشا شده امشب آسمان
با زمین غرق تمنا شده امشب آسمان
کل عالم مژه بر هم نزند تا به حضور
چشم بگشایی و بیداد کند عقل و شعور
آمدی آبی دریای وجودم باشی ...؟
یا که در قبله گه عشق سجودم باشی ؟
آمدی مست کنی چشم و دلم را با هم
یا که یکدست کنی روح و گِلم را با هم
از نگاهت به دلم ، وای اگر راه دهد
آسمانی زخیال تو به هر ماه دهد
روی قلبم بنویسند اگر نام تو را
یا که در میکده پر کرد زمی جام تو را
تا ننوشم قدحی مست وصالت نشوم
زهر نوشیدم اگر محو خیالت نشوم
تا «مسیح»است، نگاهش به در است ، می آیی
با مسیحی ، کنار ش پدر است ، می آیی
چه شبی ساخته ای ...
یک شب رویایی
آسمان مهتابی
رو زمین بی خوابی
همه جا پر شده از عطر وجودت ، ای جان
چه شبی ساخته ای ...
یک شب مینایی
یک بغل زیبایی
چقدر بی تابی
شب میلاد مسیحای ملیکای زمان
مسیح