شنبه ۳ آذر
ایل درد شعری از نگار سید عباسی
از دفتر مشرق خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ۰۸:۵۸ شماره ثبت ۴۰۵۰۱
بازدید : ۴۲۵ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب نگار سید عباسی
|
نفس میکشم در هوای شرجیه این شعر
همسفر با ایل درد..
مقصد گم است !! َ
شاید ناکجاآباد.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.