جمعه ۲۵ آبان
آرام جانم شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۴۰۴۴۳
بازدید : ۴۴۴ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم الله الرحمن الرحیم
تقدیم به فرزند عزیزم
ای دخترم ماه شب تارم تویی تو
شورآفرین حقا که دلدارم تویی تو
تلخی ندارد زندگی هرگز برایم
شیرین تر از جانم مددکارم تویی تو
می شوید از جانم صدایت خستگی را
که چشمه سار پاک سرشارم تویی تو
هر لحظه در سیر جمالت غرقه هستم
صحرا و باغ و طرف گلزارم تویی تو
تو حاصل عمر منی ای نور دیده
دارایی و گنج گهربارم تویی تو
یک دم بیا با من نشین آرام جانم
آخر شفای قلب بیمارم تویی تو
مهدی چو شب خواهی ببوسی روی فرزند
با او بگو : «ماه شب تارم تویی تو»
مهدی رستگاری
شانزدهم شهریور سال یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.