جمعه ۲ آذر
باید بهارم باشی شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۴۰۳۳۷
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
باید بهارم باشی و با من بمانی
هر شب کنارم باشی و با من بمانی
عشقت برایم حکم آب زندگانی است
باید مدارم باشی وبا من بمانی
وقتی که دورم از تو ای ماه قشنگم
چشم انتظارم باشی و با من بمانی
دنیای من هستی همین یک حرف کافی است
تا نو بهارم باشی و با من بمانی
در زیر سقفی ساده و دور از تجمل
همواره یارم باشی و با من بمانی
هر چند کفر است این سخن امیدوار م
پروردگارم باشی و با من بمانی
دیشب دعا کردم سر سجاده ی عشق
تا بیقرارم باشی و با من بمانی
(تقدیم به همسر خوبم که بهترین است )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.