پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« هوایِ گریه دارم »
ذرّه ذرّه روحم را
زیرِ نارونِ رنج
ریز ریز کردم
و مورچه گان
به لانه هایِ خود
تکــــّــه هایِ ابر بردند ...
ـــ خدا کند « دلم را »
که یادش نیافتد « دلت را »
اگر نه امشب
دنیا را آب می برد ...
و تو را خواب ...
|
|