شنبه ۳ آذر
غم ِ عشق شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۰ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۴۰۰۲
بازدید : ۱۲۱۳ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
شیوه ی آن روی ماه ، چهره نشان دادن است پیشه ی این دلشده ، دیدن و جان دادن است
خرده بر این شیفته ، هیچ مگیر ای صنم نرخ چنان گوهری ،نقد ِ جهان دادن است
نیست مرا دیگر از ،دوری و هجرت فغان چونکه وصال بهار ، تن به خزان دادن است
بوسه نهان میدهد ، آن لب شیرین سخن شیوه آن لب چنین ، بوسه نهان دادن است
دوش به یک غمزه اش ، کار هلاکم گذاشت عادت خوش منظران ، بنده امان دادن است
گر ببَرد قامتش ، صبر و قرارم چه باک شیوه ی چشمش اگر تاب و توان دادن است
از قدم عشق تو ، گشته رضا خوش سخن بی غم عشقت کلام ، رنج زبان دادن است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.