جمعه ۲ آذر
پرواز شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ شماره ثبت ۳۹۹۴۵
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
خواب دیدم تا به سوی ماه پرواز آوری
این سفر از مسجد اقصی تو آغاز آوری
از برایم آوری سوغات این سیر و سفر
تکّه ای از ماه را با خود به شیراز آوری
بوی گلهای بهاری پیچد اندر کوچه ها
غنچه لب گر برای گل شدن باز آوری
شاخه های گل ز بستانها فراهم کرده ام
گر برای جنگ با من فوجِ سرباز آوری
دوستی را معنی و تفسیر کی لازم بود
تا سخن از این رود اینگونه اعجاز آوری
تا که می گویم بیا مابین دلها پل زینم
تو سخن از آب ِ زیر جسرِ اهواز آوری
من که نازت را خریدارم چرا دیگر چنین
تا که نازت میکنم تو بیشتر ناز آوری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.