جمعه ۲ آذر
هذيان شعری از ياشار حسنيني
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۱۸ شماره ثبت ۳۹۹۱
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب ياشار حسنيني
|
حضور مرگ را دريافتن و عشق را كه هم راز شب ست .
ستارگان آيين پر نشان زمينند و ماه كنايتي تا خورشيد را به خاطر آوري .
در خلوت عريان شب بيدار به اعتراف خويش نشسته اي و خروسان خفته را چنان به سوءظن مي نگري كه شايد سحر هرگز بر نيايد .
در اوهام بي تقواي وقت در هر رگ تلخ انتظار نبض دلشوره ي ديداري با چشماني بي قرار تا وسعت ترديد هر گمان .
آه طوفان بي پرواي كدام باد آشفتگي را چنين بر تنت وصله كرده است كه هر دم به نام و نشان خويش شك مي كني .
يكي نگاه كن كه در پاسخ رحمت بي دريغ نجواي ابر چه چتر ها كه بي امان بر سر نيامد يكي نگاه كن .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.