جمعه ۲ آذر
میلاد حقیقت و آب شعری از ياشار حسنيني
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۵۰۶۷
بازدید : ۱۱۹۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب ياشار حسنيني
|
خوش پوش لحظه های پرغرور
ای فاتح سرزمین های خورشید
هم کلام بهار
من عشق تورا
در یقین بی یارای قلب خویش
در غریو سپیده های بر کام شوق
احساس کرده ام
و با تو آزموده ام
ذات بی نیازی دریا را
در اقدام نجیبانه ی ابر
به نجوای نخستین ،خواهش باغ .
در ترنم سایه های رقصان شب
آنِ قبیله ای
که اجابت اورادش
حضور موقرانه ی روشن توست
راهی که جوید ماه
در پی نیمه ی پنهان خویش .
ای طبع لطیف سبزینه و آب
ای ناجی پرسه های گمراهی
با تو مرا
فصل دیگری ست
فصل خاموشی غم
و میلادی
که اعتماد خداوند ست
از گاهواره ای که تو برخاستی .
سالیانی سرشار
از بوسه و گل
و غزل های سعادت
در رگان شاد نسیم .
چراغان راه توام من
از انتهای آسمان
با من گریز .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.