يکشنبه ۲۷ آبان
شبانه شعری از محمد شیخ الدینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸ شماره ثبت ۳۹۸۵۷
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر محمد شیخ الدینی
آخرین اشعار ناب محمد شیخ الدینی
|
کمی ب من نگاه کن
ب مردی ک بعد از تو جا ماند
آلبومت را ورقی بزن
اگر حوصله اش بود ب یاد خاطره هامان عودی روشن کن
ب حرمت بارانی ک عاشقش بودیم سری ب دریا بزن
کمی ب من نگاه کن
ب پسری ک دست از دعا کشیده است
ارواح هر عزیزی ک دوستش داری امشب حافظ بخوان
صدایت شعر را زنده میکند
مثل بیماری ک میداند شب آخر بیداریست
میخواهم تمام مردمک هایم را روی تو قفل کنم
امشب با باد خواهم آمد
و صبح با صدای خورشید خواهم رفت..
بویم را دیگر نخواهی شنید..
امشب برایم حافظ بخوان...صدایت شعر را زنده میکند...
محمد
27مرداد1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.