جمعه ۲۵ آبان
آستان بقیع شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۱۱ شماره ثبت ۳۹۸۲۱
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم رب الشهاده و النّور
سلامم به خاک جنان بقیع
بهار خوش و بی خزان بقیع
شرف یافته خاک این بقعه از
امامان جنت مکان بقیع
بلند اختران خاک بوسی کنند
چو آیند بر آسمان بقیع
اگر چه به ظاهر به خبث عدو
خراب است اینک نشان بقیع
ببین در دل و جان اهل ولا
تو آبادی بوستان بقیع
چه رسوا است شیطان در این روزگار
به حق عیان و نهان بقیع
خوش آن دم که پر می کشد مرغ روح
سوی رفعت آشیان بقیع
بشو ز اشک توفانی ام ای صبا
غبار از رخ بوستان بقیع
الهی به رایات صاحب زمان (روحی له الفداء)
رسان نصرت دوستان بقیع
زند لاله ها سر به اندک زمان
به آبادی گلستان بقیع
زیارت بخوان مهدی و قصد کن
سوی روضه جاودان بقیع
غبار دستگاه حسینی
مهدی رستگاری
بیستم مرداد سال یکهزار و چهارصد و نود و چهار خورشیدی
بیست و پنجم شوال 1436 هجری قمری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.