سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        به نام چشمهاي تو

        شعری از

        نگار رحيمي (سايه)

        از دفتر هنوز با خودم بدم نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ۰۳:۴۸ شماره ثبت ۳۹۸۰۵
          بازدید : ۲۶۷   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب نگار رحيمي (سايه)

        بخوان مرا به زندگی
        که چشمهای تو برای بودنم بس است
        .
        من از تمام هیچ ها گذشته ام
        با ضریب چشمهای تو
        عشق بی نهایت است
        .
        همیشه فکر می کنم
        فکر می کنم به زندگی
        و اینکه دستهای بودنم
        بدون چشمهای تو چقدر خالی اند
        چقدر لحظه ها تهی است!
        .
        پیله زمان مرا به دور خود تنیده است
        و سقف این قفس مدام
        پست می شود
        ... و پست تر برای من
        فضا برای دیدنت کم است
        مرا بخوان!
        زمان شاپرک شدن رسیده است...
        .
        تو بیکرانه ای
        ترانه ای
        و با نگاه تو
        تمام هر چه دارم آسمانی است
        راز این معادلات سخت و گنگ
        که بی جواب مانده اند
        معنی حضور ابرها در آسمان خانه ام
        و ترجمان بیقراری نسیم
        نگاه مهربان توست
        مرا به زندگی بخوان که لحظه ها تهی است
        مرا بخوان
        که انتظار چشمهای من
        به نام چشمهای توست...
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0