شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
خورشید
چشمان توست!!
که هر غروب در قلبم
افول می کند
و من ...
شب تا سحر شاعر _
روز
پیامبری می شوم
ترَ ک شیشه انسانیت
را ترمیم می کنم. بداهه
Fekri Ahmadizadeh
London, United Kingdom
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.