جمعه ۲ آذر
ابر شدی/کوتاه چون نَفَس/3 شعری از حسین سعیدی
از دفتر پله های تنهایی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵ شماره ثبت ۳۹۴۴۵
بازدید : ۴۳۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب حسین سعیدی
|
با تمام ِ آسمان
تورا به تماشا نشستم
ابر شدی
واز من عبور کردی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.