يکشنبه ۲۷ آبان
با عشق خود جانا جوانی کن شعری از لیلا نقشبندی
از دفتر رویای لیلا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۳۹۴۳۹
بازدید : ۷۱۴ | نظرات : ۱۱۰
|
آخرین اشعار ناب لیلا نقشبندی
|
با سپااااس از استاد چرخچی بابت کمک هایشان برای برطرف کردن ایرادات وزنی.....
امشب بیا با عشق خود جانا جوانی کن
در گلبن عشقم کمی هم باغبانی کن
بگذار در آغوش تو آرام گیرم من
این جسم خاکی را بگیر و آسمانی کن
لبخند شیرینی به لب بنشان و یکباره
با این دل خسته هزاران مهربانی کن
بس قصه از عشقت بگو با جان و روحم
امشب بیا با من کمی شیرین زبانی کن
جز تو چه خواهد این دلم از خالق عشقم
با این غزال عاشقت یک شب شبانی کن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.