جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از سید مصطفی طباطبایی
از دفتر ارام نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۳۹۳۹۹
بازدید : ۷۸۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر سید مصطفی طباطبایی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی طباطبایی
|
هنوز میخورد;
موریانه چوب را;
دلتنگی, من را...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.