شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
سكوتم هيچ ،
سكوت اندرسكوت اندر سقوط!
بر لبه تيز
هيسسسس
كسي خانه نيست
گربه اي هيز!
بر بام عقل با_
خنجری تیز. بداهه
پ.ن
۱ـ هیس سکوتم درد دارد.
۲ـ هیس سکوتم از هوش رفت.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه ی زیبایی بود
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید