شنبه ۳ آذر
سجده بر خاک شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۳۹۲۵
بازدید : ۱۱۲۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
چون فریدونی که گرزش ضربه بر ضحاک زد عشق او احساس را بر فرق هر ادراک زد
عقل دور اندیش در دم دور خود چرخید و مرد وای از عشقی که بر عقل اینچنین بی باک زد
آنزمان کشورگشایی را ز دل آغاز کرد بر تمام اهل دل با زلف خود فتراک زد
دل تظلم خواست زان زلف بلند دست گیر زین سبب صد ناله از آن بند بر افلاک زد
چون ز دل آن ناله را بشنید با شمشیر حسن سینه ی عاشق گرفت و تا گریبان چاک زد
چون دلم آن پرتوان را دید دست از ناله شست گشت تسلیم و رضا صد سجده بر آن خاک زد
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.