جمعه ۲ آذر
خانه ات آباد شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۳۹۲۴۹
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۹۱
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
ﻫﺮﮐﺠﺎﻫﺴﺘﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺁﺑﺎﺩﺑﺎﺩ
ﺳﻘﻒ ﺧﻮﺵ ﺑﺨﺘﯽ ﺑﺮﻭﯼ ﻻﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩﺑﺎﺩ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻏﺮﺑﺖ ﻧﺸﯿﻨﯽ ﮐﻮﭺ ﺩﺭ ﮐﻮﭼﻢ ﺑﺒﯿﻦ !
ﺍﺭﺯﻭ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﮐﺎﺷﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩ ﺑﺎﺩ
ﮔﺮ ﭼﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺑﯽ ﺗﻮ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﺸﻮﻡ، ﺍﻓﺴﻮﺱ ، ﺍﻩ !
ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﻫﺮﮐﺠﺎ ﻭﯾﺮﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩ ﺑﺎﺩ
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﺑﺎ ﺭﻗﯿﺒﻢ ﺗﺎﺍﺑﺪ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺍﯼ
ﻋﺸﻖ ﺣﺎﺷﺎﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩ ﺑﺎﺩ
ﮔﺮﯾﻪ ﮔﺎﻫﯽ ﺷﺎﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ،ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﻃﻌﻨﻪ ﻫﺎ !!
ﺟﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩ ﺑﺎﺩ
ﮔﺎﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﻏﺼﻪ ﺍﺕ ﺭﻧﮓ ﺗﻮﺭﻡ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﻻﺍﻗﻞ ﺳﻬﻢ ﻣﻦ ﺍﺯ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺍﺑﺎﺩ ﺑﺎﺩ
ﺯﻫﺮﺍﺿﯿﺎﯾﯽ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.