يکشنبه ۴ آذر
من و یک شاخه گل شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۳۹۲۰
بازدید : ۹۸۱ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تو ای شاخه گل
آغشته به تیغ
خوب نگاه کن!!
من یک رویای صادقانه ام
در انتظار جنینی
9 ماهه
که پا به عرصه حقیقت بگذارد
نه کذبی نه دروغی
که جنینی نا رس به دنیا آرم
من حقیقتی پیش نیستم
من عین عین خود خورشیدم
که هر روز بر تو می تابم
خوب نگاه کن
تکیه ای از احساسم
نه نه!!؟
من خالق افکار پاکم
پرورش یافته اندیشه های نابم
پرنده ای در میان رنگین کمان
از تبعیض و نژاد بیزارم
در نهایت من یک انسانم
موفق در خوبی و احسانم
من فقط یک انسانم
من فقط انسانم
انسانم
انسانم...
2009
لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.