سه شنبه ۱۵ آبان
من عجیبم شعری از سمیع هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۰ ۰۴:۱۴ شماره ثبت ۳۹۱۷
بازدید : ۹۳۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سمیع هاشمی
|
من عجیبم
خسته و دلبسته منم
عاشق و آشفته منم
مجنون که ناله چنان می کرد
مجنون تر و وابسته منم
سرشک فرهاد یعنی چه؟
سرشک جاری سیلاب منم
شادی کودکان یعنی چه؟
شادترینی عشاق منم
بی قراری انتظار دارم لیک
شاهین پر پرواز منم
در بند تو ام محبوس ورنه
آزاده ترینی آفاق منم
می نوشان عالم چه نوشند؟
نوشیده می زچشم خمار منم
رسوایی عشق یعنی چه؟
رسوا ترینی مسلک پاک منم
ار عشق و باده گناهی دارد.
آلوده به این و باده ی ناب منم
خسته و دلبسته منم
عاشق و آشفته منم
محمد سمیع هاشمی
15/4/1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.