جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمود دهقان (سخن حق)
آخرین اشعار ناب محمود دهقان (سخن حق)
|
تموم حسایه دنیا
همه عشقای احساسی
تورفتی از پیشم اما
هنوزم واسه من خاصی
نشستم گوشه دیوار
چشام دنبالته انگار
بیش از این انتظاری نیست
از این دیوونه تب دار
نشستم یک به یک عمرو
تمومو بی تو میشمارم
شاید یک روز بیای از در
بگی من هم دوستت دارم
بیا بیرون از این خابا
از این افکار تو خالی
جوونیت رفت ای احمق
نمی بینی چه بد حالی
تمومه شهر فهمیدن
همه اونو با تو دیدن
نکن هاشا بی تا ثیره
هنوزم قلب من گیره
دچار نیستی نمیدونی
پای حرفات نمی مونی
حتی شوخیشم بد زشته
لب دریا باشی تشنه
تو ذهنم با تو درگیرم
هنوز وابسته ام انگار
چه عشقیه به ما داده
خدام شوخی داره انگار
نمی دونم چه جوریه
با اینکه میده آزارم
تو خلوت با خودم هر دم
میگم خیلی دوستت دارم
شنبه ، 3 مرداد ، 1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.