جمعه ۲ آذر
ساعت خوش شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۰۶ شماره ثبت ۳۹۱۰۰
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
خبری نیست در این تنهائی "
****
بگریزیم از این وهم شدید
پشتِ دیوار امید
بگشائیم به هر سوئی راه
بشناسیم گذرها از چاه
بشتابیم به سوی دریا
***
زندگانی است در این جا
زیبا
****
در بهارش گلها
آبرو داده به باغ و صحرا
**
فصل گرما ، آبی
خُنک وُ سایه ی بیدِ نابی
ساعتی خوش ، خوابی
**
برگ ریزان قابی است
که به هر باغ و دری آویزد
شعله ی شور به جانها ریزد
شعر ها انگیزد
**
برف و باران
طوفان
چشمه ها را رویا
رودها را پایا
**
فصل در فصل جدا
شکلی از بودن ما
محمد محسن خادم پور - 1381
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.