يکشنبه ۲۷ آبان
یک جام ز چشم تو تقاضا دارم شعری از لیلا نقشبندی
از دفتر رویای لیلا نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۳۸۹۱۲
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۳۳
|
آخرین اشعار ناب لیلا نقشبندی
|
یک جام ز چشم تو تقاضا دارم
گفتی که توقعاتِ بیجا دارم
با خنده زدی هزار خنجر به دلم
در شادی ات از مرگ چه پروا دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.