شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
و من
زنده تر از همیشه،
جمالت را با آوازی بلند خواهم سرود
قهقهه خواهم زد
گره از ابرویت به لب هایم باز
نشئه از دیدارت، مست در کوچه های
شهر فریاد خواهم زد
دوستت دارم
دوستت دارم
و جان خواهم داد
تا با خود به ابدیت برم
طعم بوسه هایت
که شهوت بوسیدن هیچ حوری را
حتی در خیال خود نگنجانم
بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.